Konsulent og support
For bedrifter som ikke har all kompentanse “inhouse”, kan support og konsulentarbeid fra KaMIT være løsningen på en IT-utfordring.
Ved å la oss ta seg av driften til en eller flere IT-løsninger, er det enkelt å forholde seg til hvem som har ansvaret, hjelpen er alltid tilgjengelig og man har muligheten til å omstille seg raskt.
Vi tilbyr støtte ved både planlegging og gjennomføring av prosesser innen tjenesteutsetting. Tjenesteområder som ofte inngår i en avtale er:
- Infrastrukturtjenester lokalt eller skyløsninger som datasenter, klient, kommunikasjon og sikkerhet
- Applikasjonsvedlikehold og drift
- Konsulentbistand og rådgivning
- Programvare
- Proaktiv overvåking via KaMIT RMM system
- Cyber Security med 24/7 overvåking
KaMIT hjelper bedrifter med å gjøre arbeidsprosesser enklere og sikrere. Ved hjelp av eget datasenter, produkter vi leverer, partnere og support-folket, er vi våre kunders kontaktpunkt for IT.
Jobb fra hvoren du er:
Med en god IT-løsning skal du kunne jobbe på den måten du ønsker, hvor du ønsker. Vi hjelper deg med IT, slik at du kan utføre arbeidet slik du ønsker det.
KaMIT legger tilrette for at ansatte skal få tilgang til applikasjoner og verktøy de trenger for å jobbe på en enkel måte.
Med oss slipper man å tenke på oppdateringer av servere, oppetid og plassmangel. Du kan få løsninger som gjør det lettvint å utføre arbeid på kontoret, hjemme eller på reise.
Jobb sikkert:
Jobb sikkert, uten trusler som virus, inntrengere og datatap. Systemer som infiseres eller blir ødelagt koster bedrifter store summer hvert eneste år. KaMIT leverer løsninger som sikrer bedrifter mot ulykker og angrep.
Sørg for at nettverket har nødvendig sikring med brannmurer, slik at uønsket trafikk på bedriftens nettverk holder seg ute. Med vår løsning, kan du sette opp nettsikkerheten etter din bedrifts behov.
Webroot sikrer bedriften mot virus på servere og digitale enheter, slik at de ansatte kan jobbe uforstyrret.
Kommuniser trygt:
Kommuniser godt med kunder og ansatte. Med en stabil løsning og en supportavdeling som er klar til å hjelpe, vil bedriften alltid være klar for å kommunisere.
KaMIT leverer løsninger som gjør det enklere for bedrifter å samarbeide, enten det er enklere måter å jobbe på eller løsninger for kommunikasjon. Supporten vår sørger for at kommunikasjonsverktøyene dine er operative.
Eksempler på produkter vi leverer som bedrer samarbeid og kommunikasjon er; Office 365, terminalserver, skylagring- eller synkroniseringsløsninger eller kryptert tilgang til din jobb maskin uansett hvor du befinner deg.
En kontakt for IT:
KaMIT gjør store oppgaver små. Derfor kan du bruke oss på så og si alt innen IT-verdenen. Vi drifter alle enhetene det jobbes på.
Ved å tilby et bredt spekter av IT-tjenester og et bredt partnernettverk kan våre kunder ha et kontaktpunkt for IT-henvendelser. Vårt mål er å gjøre IT enkelt for bedrifter.
Det vi ikke har i vår egen portofølje, fikser vi enkelt ved hjelp av partnere, slik at du ikke trenger å ha flere kontakter for IT. Vi tar det hele eller deler av dine IT oppgaver.
Trygt og stabilt nettverk
Vi jobber for å levere en løsning som aldri er nede. Nettverk er en kritisk oppgave for å sørge for at bedrifter kan jobbe, derfor samarbeider vi med de beste i bransjen.
Når nettet er i hus kan vi levere rutere, switcher og trådløse sendere som kan administreres fra et og samme panel.
Det skal ikke være behov for bedriften å bruke tid på nettverket – det skal være enkelt. Med vår løsning har vi kontroll på nettverket ditt, slik at administrasjonen blir minimal.
Det du jobber på
Vi leverer og setter opp og drifter servere, nettverk, PCer og tilbehør du trenger for å jobbe. Vi er partner med ALSOs B2B markedsplass som er et handelssentrum for varer og tjenester i IT-bransjen.